I allt regn...

Det var några dagar sen sist här, ber så mycket om ursäkt.
Igår kom det lite nya varor till Barnlek, mycket fina askar, pärlor och de fina födelsedagstågen. Slutet på förra veckan kom en uppdatering på tofs, klämmor och smyckesfronten - bra saker till adventskalendern.

Nu så här i november börjar julhysterin, så därför tänkte jag föreslå att ni kommer in till oss och uppdaterar ert förråd med pepparkaksformer, sätter er i lugn och ro där hemma tillsammans med barnen och bakar något av det godast vi vet - pepparkakor.

 



Sen om jag varit ni hade jag bjudit hem till exempel mormor och morfar på glögg och pepparkakor. Det värmer i alla fall mig i detta vädert.

Juldekorationer är en annan sak som värmer mig just nu. Varenda butik har dem såklart men hos oss hittar ni några som jag tror barnen uppskattar mer.

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!