Extra

Egentligen ska vi inte blogga här idag och jag borde inte stå här på Barnlek. Men Kerstin och Marie är på inköp, (Noa Noa, Brio och Mexx), så därför hoppar jag in - förvirrad till tusen, ca 1månad sen jag jobbade i denna lokalen.
Nog om det.
Har ni sett "Djävulen bär Prada"? Jag har, 15ggr - minst. För er som sett den vet att den handlar om en av modevärldens största modemagasin där chefen Miranda är en riktigt pain-in-the-ass. På redaktionen har de en bok som är väldigt hemlig och betydelsefull, i den samlar de allt - alla detaljer som ska med i nästa nummer av tidningen.
Och precis som dem har Barnlek sin bok. För varje inköp vi är iväg på, varje gång vi köper något till försäljning i affären så finns en kamera med och dokumenterar. Därefter lämnas den till mig som får den stora äran att framkalla bilderna som tillsist sätts in i vår BOK. Detta gäller endast kläderna, annars hade vi badat i bilder.
Den enda skillnaden är att vi låter ibland nån kund titta i den, för då får man en idé om kommande kläder - kanske något speciellt man behöver?
Vår bok är värdefull.
image330

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!