Vårstyling

Precis som modet ändrar sig inför varje säsong tänkte jag vår styla bloggen.
En nyhet kommer bli fredagarna då jag kommer dra en sammanfattning av veckan - alla nyheter, för vi ska inte sticka under stol med att det inte är alla grejor som kommer upp på bloggen.
Så idag inviger vi det!

Noa Noa High Sommer 2007 var först ut denna veckan och dök snabbt upp på hyllorna efter inlägget här på bloggen. Tog mig en närmare titt på kläderna idag och upptäckte en underbar jeansklänning. Jeans är enligt mig det ultimata - de funkar till allt! Vardags och fest - alla färger och plagg. Kul att de kom en jenasklänning nu när vi redan har de läckra snickis-byxorna från Mexx. Tjejerna kommer vara tuffa :)


Dessutom startade tävlingen om resa till Legoland, som man i alla fall borde besöka minst en gång - deras byggen där är i 1klass!


Idag kom som vanligt mer varor, som jag - för en gångs skull - plockade upp. Och detta känner varken Kerstin eller Marie till, men vi fick en grod-såpbubblor och födelsedagsljus till tårtan - så FINA!
Se där, kära ni, ibland kommer nyheterna på bloggen först!

I övrigt så har Stora&Små tidningen kommit med nytt vårhärligt nummer. Just detta numret satsade på dopspecial - och ni vet ju var man hittar de bästa presenterna ;)

TREVLIG HELG!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!