The start of something new

Sammanfattning av veckan:
KAOS.
Vi har, som många känner till, stängt ner vår dotterbutik, GROW, och bestämt oss för att flytta upp hela den till Barnlek. Så från och med nu har vi från strl. 50 - 170 :)
Rean har hängt kvar hela veckan och kommer säker hänga ytterliggare några dagar.
Höstnyheter från Mexx, Lego Wear, Molo, NoaNoa, Ticket to Heaven, Ida T, Helly Hansen, Grunt, Freeze och Fransa hänger redan uppe och slåss om plats ;)
Leksakssidan har fått påfyllning från Kalikåå och idag kom de klassiska djurhuvudena från Brigbys.
Så det har varit en fartfylld vecka utan en kamera, ja ni får stå ut med mitt tjat ;) Men så fort vi får en så kommer det upp bilder *lovar* :)


Dessutom har jag en annan nyhet, jag slutar imorgon pga att jag ska börja plugga på måndag. Så no more Barnlek för min del, men jag kommer säkert åka på några extra dagar under hösten :)
Kerstin och Marie ska försöka ta över bloggen i mitt ställe, så vi får hålla tummarna för att de lär sig hur det här funkar ;)
Tack för min tid!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!