Harry Potter

Jag anar att ni inte missat den senaste Harry Potter-yran. Överallt har det snackats om denne grabb, både på bion och i bokhandeln. Som ni säkert känner till har den sista boken i Harry Potter serien kommit ut, men bara på engelska. Som jag förstått det får vi vänta till oktorber/november innan den finns på svenska. Tills dess rekommenderar jag att läsa om de andra böckerna för minnas allt.
Vi har:
Harry Potter och den flammande bägaren
Harry Potter och fången från Azkaban


Kom i Harry Potter-feber som resten av världen! :)
Postat av: Matilda

Harry Potter-febern slår oss alla. Jag har läst sjuan, den kommer på svenska den 21 november..

2007-11-07, 22:05:46 - URL: http://mattieblanchard.blogg.se
Postat av: Matilda

Harry Potter-febern slår oss alla. Jag har läst sjuan, den kommer på svenska den 21 november..

2007-11-07, 22:06:19 - URL: http://mattieblanchard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!