I´m back.

"Inte ett moln så långt ögat kan nå.." nynade jag på när jag för 2 veckor sedan på började min semester.
Nu 14dagar senare (och klokare) är jag tillbaka på jobbet. För att sammanfatta min semester kan jag bara säga att jag var brunare när jag började den än jag är nu...

Här på bloggen har allt stått stilla, men det har det inte i butiken. Alla våra kära sommargäster har dykt upp och fler lär komma för på fredag börjar Åhus Beachhandboll! Vilket ni inte får missa :)
Nyheter är Pippi-serien från Micki med både figurerna och huset.



Imorgon visar jag fler nyheter :)
Ha en fortsatt underbar dag!
♥♥♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!