Beach 2007

Nu är vi tillbaka efter en helg fylld av sol och lycka. Min bror tog studenten i fredes tillsammans med resten av våra 88:or. Solen höll de sällskap hela helgen och alla har varit så underbart glada.
Passade själv på att åka ner till havet i lördes eftermiddag - hoppades på lite private time, men det var knappt att det fanns någon plats kvar!
Likadant är det idag - första dagen på sommarlovet. I varenda affär kryllar det av nykomlingar - dessa fantastiska sommarjobbare och vikarier, men skolbarnen söker sig ner mot vår vackra strand och njuter av ledigheten. Jag önskar att jag kunde göra de sällskap, men istället står jag här och har de bästa sakerna för en lyckad dag vid stranden... ;)

image397
image398
Badkläder från Schiesser - har bikinin och baddräkten i annan färg.
Postat av: Sessan

Jag har tränat som en galning inför beacjh 2007 (finns bildbevis haha), men jag har inte hittat någon strand att gå till...

2007-06-11, 15:13:57 - URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!