Skolavslutnings veckan

image394För er som på något sätt missat att det är skolavslutning på fredag får gärna ringa mig och berätta hur ;)

Skämt å sido, det är kul med avslutning och alla har sina traditioner. Vissa firar det med dunder och brak medan andra kanppt lyfter på ögonbrynen. Alla är vi olika :)


Det jag börjat märka är att allt fler får avslutningspresenter. Det har aldrig jag fått - vi åt pizza istället, men det verkar vara en fin gest.


Tänkte se om jag kan hitta lite avslutningspresenter att presentera här på bloggen åt er så det inte blir ett stress moment. om jag har förstått det rätt ska det inte vara något stort men något roligt och helst inte behöva inteckna huset för att ha råd med den ;)

Trevlig kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!