Fredagsmys

Yes, äntligen fredag! Och härligt väder! Vad glad man blir!
Idag tänkte jag köra vår sammanfattning av veckan.
Först och främst inledde vi den med Valborg och 1maj, och pga av att det nu är maj månad vill jag uppmärksamma er om alla de barn som står runt om i Sverige och säljer majblommor, ni vet väl att alla deras intäckter går till att skapa ett bättre Sverige för era barn? Köp en majblomma eller två och få ett gott samvete :)


Som jag visade igår har det kommit en del nya leksaker, det har även hängts upp lite nytt på klädfronten. Bland annat har vi satsat på Molo halterneck linnen i härliga tryck, finns även som klänning - bra till stranden!


Dessutom är Lollopard på plats innanför ingång, har själv ett linne från dem och jag älskar det! Väldigt mjukt och dessutom är man rätt ensam om att ha det!


Som ett extra tips inför värmen, shorts till kille från Mexx - läckert tryck som både mamma och son gillar.


Nu tänkte jag önska er en trevlig helg! ♥
Postat av: Marie

Jag är lite nyfiken på om ni får in fler Byggare bob grejer. Jag pratade med en av er om att ni skulle upp till ngn mässa i april och kolla lite på de nya grejerna. Tacksam för svar!//Marie

2007-05-08, 08:55:40 - URL: http://www.missjohanzon.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!