Fullt med nya grejer!

Vilken dag! Vädret har varit riktigt ostabilt, men det var många som sprang mellan skurarna.
Jag gjorde värsta tabben imorse och glömde kameran, vill verkligen visa er de fina möblerna. Så nu när jag skrivit färdigt här ska jag gå raka vägen och stoppa den i min väska. Så imorgon får ni bilderna!
Det väller in nya roliga och fina varor, häromdagen fick vi ett helt nytt ställ från Wahlströms och såklart en massa bra böcker att fylla det med. Hoppas det blir en solig sommar så man kan passa på att hänga upp hängmattan och läsa en bra bok!
Nu ska jag äta middag, helt slut. Hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!