Viktigt

image367


Det känns som  denna veckan varit kort, kanske beror det på den röda dagen?
image366

Nåja, idag brukar vi som bekant ha en sammanfattning av veckan men denna fredagen har jag ett viktigare ämne att ta upp med er.
Nämligen min barn favorit Astrid Lindgren som skulle fyllt hela 100år detta året, men fick bort för 5år sedan. Som vissa av er kanske märkt så hänger det skyltar på Barnlek om att Micki Leksaker hjälper till med insamligen av pengar till Astrid Lindgrens barnbyar.
De har ett mål på att få ihop 25miljoner kronor till föräldrarlösa barn i
Centralafrikanska republiken. En stor summa det. Men om vi alla hjälps åt så kanske de lyckas få ihop 25miljoner och massa barn får tak, mat och utbildning.
Vad har då Micki leksaker med projektet att göra? Jo, de har lovat att stå för en del av uppbyggnaden.
Dessutom har de sett till att uppmärksamma oss, butiker, på vad som sker utanför vår bubbla. Och nu vidarbefodrar jag det till er - för jag vill att alla ska veta! :)


KLICKA PÅ BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL AKTUELLA HEMSIDOR FÖR SPONSOR OCH MER INFO.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!