Lördags glans!

Idag hoppas jag att alla våra kunder kommer ner till butiken så jag får träffa er, saknar er ju! :)
Marie och Kerstin har åkt till huvudstaden för att handla in massa nya roliga saker så idag jobbar jag, Sarah, och Magdalena :)

Kul att vara tillbaka på jobbet och se alla förändringar, man tycker ju inte att det kan hända hur mycket som helst på den tiden jag varit härifrån, men det har det!
På leksakssidan har fått påfyllning av bland annat Lego nyheter, bilar, robin hood utklädningsset, djur osv. Listan kan göras lång!
En positiv nyhet är att jag fick min kamera IDAG så den sitter på ladning nu och är kanske klar innan städningsdags så ni får se lite nyhter här på bloggen med :)

Nu får ni ha en underbar helg!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!