Lite blandat

Inget nytt har nått butiken än den här veckan så tog mig an och fotade olika delar av butiken. Se och njut!

 


Scotch&Soda Shrunk. "Finaste märket i butiken" kan jag inte skriva då alla märken faller mig i smaken, men det är i alla fall ett märke som jag tycker kompletterar barnleks utbud så det finns något för alla smaker!:)
Inte så mycket inne av märket just nu, men mer kommer. Nedan har ni min favorit av det som är inne, en skrynklig farfarströja med en blå/vit halsduk till (!!Awesome!!). 754: - för detta stycket klädesplagg och finns i storlekarna 6,8,10&12 (motsvarar ålder)




På andra hörn i butiken har vi bokhyllan med Spel, Pussel och Böcker för stora som små. För en närmare titt så klicka inte på bilden, dels för att det inte kommer funka och för att ni får det i ett 3D-perspektiv om ni tittar in i butiken, vilket är oslagbart :)



Slutligen så får ni kolla på bilderna nedan utan någon bildtext, bortsett från den här då. Vi har "uteleksaksbordet" på de två närmasta bilderna och på den sista bilden en gitarr som finns i två olika färger. Tack för idag/Anton






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!