Tillbaka från solen

Nu är jag tillbaka på jobbet, det är inte klokt vad det har drält in varor när jag varit borta!
En massa Molo varor, Tumble´ndry, pyssel, Mexx, Nova Star och mera....
Lagret är en mess och Marie är slutkörd så det är tur att jag vilat upp mig ordentligt,
Här kommer lite bilder på LITE av det nya:

Helt underbara hundar som andas, med borste,korg och adoptionsbevis
transportbur finns som tillbehör.
Här är boxern som skadat tassen med tratt och bandage(som går att ta av)

Golden Retriver valp

Sibirian Husky

Yorkie
Alla kostar 399:- med korg och borste, halsband
(Katter och fler raser finns)

Molo!
Jacka 499:-
Byxa 379:-
Tröja 449:-
Storlekar 92-140 cl

Tröja i närbild, snygg

overall med vargar!
56-92 cl. 379:-

Ishockey tröja 98-140cl. 379:-

Ny snygg Molo blus, jeansskjorta och röda byxor
jätte snyggt!
Mer bilder kommer!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!