Ho ho.. tidig tomte eller vad?

Säg mig - vad vorde ett nyöppnad affär utan makalösa erbjudande?
Vad sägs om 2stycken pikétröjor från Lego Wear i härliga sommarfärger för 300kr? (ord.179kr/st)
Eller Exoforce lego för endast 75kr (ord.149kr) - hitta det någon annanstans om du kan!
För att inte tala om 20%rabatt på strumpbyxor från MP (jag har redan säkrat till mig, pass på ni med!)
Sist men inte minst, topp erbjudande på förra säsongens fleecar.

Herregud - jag låter som värsta tv reklamen!

Men... (ja, alla goda saker kommer med ett men) erbjudande gäller endast till lördag 10/3-07.
Häng inte läpp över det, vi ses imorgon!
image290

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!